Sluitingsdagen

Openingstijden en sluitingsdagen DrBeyk:

Eerstvolgende sluitingsdagen:

DrBeykOnline is van zondag tot donderdag van 09:00 tot 21:00 op afspraak geopend. Als wij niet in de winkel zijn werken wij op locatie of achter de schermen, vaak tot diep in de nacht om alle vragen per mail te beantwoorden. Wij werken altijd hard en maken enorm lange dagen om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn, maar het leven bestaat niet alléén uit werken... Daarom zijn wij gedurende alle schoolvakanties (regio Noord) gesloten*, zodat wij u daarna steeds weer fris van dienst kunnen zijn.

Misschien wat ouderwets maar voor een klein bedrijfje als wij (lees PS hieronder), wel een goed recept om het vol te houden 🙂

Al ruim 25 jaar zijn wij de meest gepassioneerde bakfietsspecialist van Nederland (en omstreken). As echte pioniers sparen kosten nog moeite om alle relevante fietsbeurzen en bijscholingscursussen te volgen en onze werkplaats en showroom altijd up to date te houden. Wij staan u bijna dag en nacht direct te woord. Hier profiteert u als klant enorm van, maar om de passie voor het werk niet door te laten slaan zijn wij ook een aantal periodes gesloten. Gedurende deze periode kunt u natuurlijk wel bij ons terecht voor dringende garantiegevallen.

*Tijdens al deze dagen zijn wij volledig offline, dus niet bereikbaar en gesloten voor alle werkzaamheden (behalve garantiegevallen). 
**Voor dringende garantie gevallen gedurende deze dagen verzoeken wij u een mail te sturen naar vakantie@drbeyk.nl. Hoe het ook alweer zat met de algemene voorwaarden? Klik hier en scroll naar artikel 10(.4) 
 
Bedankt voor uw begrip en geduld!!
Team DrBeyk**
 
**P.S.
Anders dan men vaak denkt zijn wij maar een klein familiebedrijfje. Ik ben Aram (DrBeyk) en mijn vrouw Eva doet de administratie en een groot deel van het klantencontact per mail. Ik verwerk en verstuur de web-orders, doe de bestellingen, houd de voorraad op peil, ontvang de klanten, neem de telefoon aan, maak de fietsen rijklaar, doe het onderhoud in de winkel en op locatie, verwerk garantiegevallen, onderhoud de websites, houd de winkel schoon en doe het andere deel van het klantencontact vaak de technische vragen via mail. Daarnaast hebben wij 4 kleine kinderen (van 3 maanden, 5, 8 en 10) die wij allesbehalve verwaarlozen zonder ze naar de opvang te brengen 🙂. We hebben het afgelopen jaar duizenden bakfietsen geleverd, ge-serviced en gerepareerd, bijna vijfduizend web-orders verstuurd en tienduizenden mails en telefoontjes beantwoord. Nu is het even tijd om de accu weer op te laden en zelf lekker te gaan fietsen!! Wij hopen dat u ons ten goede houdt.